woensdag 30 oktober 2013

Leuk nieuws!!





Nadat ik met DIT kaartje in de prijzen ben gevallen bij het  Cheerful Sketches Challengeblog, ben ik door Ilonka gevraagd om DT ster te worden bij Cheerful Sketches Challengeblog.
Ik ben bij team B ingedeeld.
Ik vind het altijd fijn om vanuit een sketch te werken,dan is het begin alvast gemaakt hè;) en vind het een hele eer en superleuk natuurlijk en heb dan ook gelijk JA gezegd.



Er is net een nieuwe challenge begonnen, ga HIER maar eens kijken.
Je hebt nog 3 weekjes de tijd.




22 opmerkingen:

Je@net zei

Wat leuk, Bernadet, gefeliciteerd! Veel succes en vooral plezier gewenst bij dit team.

Lia zei

Wat leuk voor je gefeliciteerd hoor,
groetjes Lia

Anja zei

Van harte en welkom in ons team.

lfs Anja

Els zei

Gefeliciteerd en veel succes.
Groetjes, Els

Angela zei

Geweldig leuk nieuws Bernadet!! Altijd leuk om gevraagd te worden; toch!?!
Proficiat en heel veel succes!!!
grt Angela

Colinda zei

Gefeliciteerd Bernadet, was ook wel weer een schitterend kaartje!!
Ga even kijken.
Een gezellige dag, Colinda

Antoinette Voorn zei

Super leuk Bernadet, maak en een leuke tijd van veel plezier!!

Ans Gilbert zei

Hoi Bernadet,
Superleuk..gefeliciteerd, liefs van Ans

Corrie zei

Hey wat leuk Bernadet, Gefeliciteerd!
Heel veel design plezier toegewenst
groetjes Corrie

Cards en Box bij Lady M zei

van harte gefeliciteerd je hebt het verdiendt groetjes maartje

Ellen zei

Geweldig leuk voor je...ik wens je veel suc6!
Liefs Ellen

Henk Kuiters zei

Geachte lezer.
Hierbij willen wij graag Hobbytrading.nl onder uw aandacht brengen. Hobbytrading.nl is er speciaal voor u als hobbyist. Het is een volkomen gratis advertentie platform speciaal voor de verkoop of aankoop van zelfgemaakte spullen. Zakelijke advertenties worden door ons niet toegelaten.
Er zijn natuurlijk meer mogelijkheden om zelfgemaakte spullen te kopen of verkopen maar op deze websites verdwijnen uw vragen of aanbiedingen tussen de massa overige advertenties die niets met hobbyisme te maken hebben.
Mogelijk is Hobbytading.nl iets voor u. Kijk gerust eens op de website rond en u bent van harte welkom als nieuwe adverteerder.
Hobbytrading.nl is en blijft gratis voor hobbyisten.
Met vriendelijke groet
Henk en Dennis Kuiters, bedenkers van Hobbytrading.nl

Natasja's Kaarten zei

Wat leuk joh!

Gefeliciteerd!

Groetjes, Natasja

Judith Liefting zei

Leuk, gefeliciteerd!!!

Renate zei

Dikke proficiat, met deze prestatie. Het is je van harte gegund. Ik weet wel bijna zeker dat je er heel veel plezier aan gaat beleven.

-xies- Renate.

Marjoleine zei

superleuk dat je ons bent komen versterken Bernadet!
Liefs,
Marjoleine

Ilonka zei

Hoi Bernadet welkom in het team hoor, heel veel plezier bij ons. Ik ben benieuwd waarmee je ons gaat verrassen.

XXX Ilonka

Joukje zei

Bernadet...Gefeliciteerd!!
Wat geweldig leuk om gevraagd te worden.
Super leuk en veel plezier daar in het DT Team.
Liefs Joukje

Thamar, zei

hoi hoi

gefeliciteerd wat leuk voor je. Zo voel ik me nu ook. haha. dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog.
fijn weekend
thamar

Alina zei

gefeliciteerd, Bernadet en veel plezier!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.