dinsdag 18 mei 2010

Karen's Doodles Challenge #11


Een nieuwe challenge bij Karen's Doodles Nederlandstalige Challenge Blog.
Deze week mag je je kleine restjes papier op maken.
En uiteraard een digi van Karen's Doodles gebruiken.
Dat kwam bij mij goed uit, want had nog wat restjes liggen van het Magnolia papier.
de digi God's Little Angel paste er perfect bij.
Ik heb haar uitgeknipt en echte draadjes aan de harp gemaakt.



Verder heb ik als achtergrond van de stempel de nestabilities Dahlia gebruikt
De cirkel is uitgesneden met de cirkelsnijder C-1500
De randpons Doily Lace is van Martha Stewart.
Bloemenpons daisy medium en small van EK Succes.
Op de bloemen een stukje parelsnoer en een klein roosje geplakt.

De ster heb ik uitgeknipt uit een stukje vellum.
Verder zijn de randjes nog beïnkt met cat's eye
Karen heeft weer prachtige nieuwe digi's gemaakt, dus hier moet je echt ff gaan kijken.

17 opmerkingen:

Unknown zei

Wow, wat een prachtig vintage kaartje! Toch eens iets wat ik ook moet gaan proberen.

gr. Renata

Alina zei

een schitterende kaart weer, Bernadet, geweldig met die echte draadjes!
groetjes, Alina

Ilonka zei

whow wat een prachtige kaart zo mooi...


groetjes Ilonka

Jeanet zei

Zooooo gaaaaaaaf gedaan weer Bernadet !!
Groetjesss Jeanet

*Ellen* zei

wat een schattig romantisch kaartje, prachtig is die

Anneke klerks zei

prachtige kaart!!!!!!!!
groetjes anneke

Corrie zei

Schitterend kaartje Bernadet!!!

Gretha zei

super gaaf gedaan Bernadet, prachtig zo die bruintinten bij elkaar en die draadjes maken het helemaal af.
lieve groetjes Gretha

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig Bernadet!

Liefs Ida

coby zei

Ohhhhhhhh wat is ze mooi, iemand gaat met kerst hier heel blij van worden ;)

groetjes coby

Willy zei

Wat een superleuk kaartje weer Berandet en zo leuk met die draadjes ;)
Groetjs, Willy

creacora zei

O wat prachtig is ie Bernadet en wat een schitterend papier en de digi is ook top !

groetjes Cora

Jeanet van der Lee zei

Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, jij maakt ook super mooie dingen. Deze kaart bv vind ik een plaatje gewoonweg! Ben je volger geworden hoor, dan blijf ik op de hoogte van al het moois wat je maakt!

Eef zei

Ha Bernadet,

Wat een prachtige kaart weer meid!

Liefs Eef

anja zei

erg mooi hoor ,
\liefs anja

BepvS zei

Wauwww Bernadet, wat een schitterende kaart.....echt super gedaan met al die kleine details.
Gr, Bep

Renata van Miltenburg zei

Wat een engeltje weer!

Warme groet, Renata