zaterdag 26 september 2009

Create4fun Challenge week 39


Challenge bij Create4fun.
En dit keer mag je een kaartje maken met bovenstaande sketch.


Dit kaartje heb ik ermee gemaakt.
Het papier is van een paperpad van K&Company; Classic K McKenna.
the greeting farm stempel heb ik gestempeld op papier uit het paperpad, dat geeft wel een heel leuk effect.
De stempel is uitgestanst met een nestabilities labels five en het kleine labeltje is een nestabillities pumpkins
De bloemen en kleine blaadjes zijn gemaakt met de shapeabilities Daisy Heads
De grote takjes zijn van een pons van punch&bunch
Verder heb ik nog de randpons Doily Lace van martha stewart, lint, een klein roosje en een vlinder gebruikt.
Sommige randjes zijn bewerkt met de paper distresser van Tim Holtz.
De randjes zijn weer beïnkt met Cat 's Eye van Colorbox, ingekleurd met copic markers.

8 opmerkingen:

Janny zei

woooow gaaf Bernadet!!

celia zei

Hij is heel leuk geworden!!!!

Unknown zei

Your card is beautiful Bernadet! LG Andy

Corrie zei

Super gaaf kaartje Bernadet
Groetjes Corrie

*Ellen* zei

whow in een woord superrrrr

RosesMarijke zei

Een heel mooi en lief kaartje vind ik het geworden!

Inge zei

Heeeeel erg mooi weer Bernadet!!!

Eef zei

Hallo Bernadet,

Ik vind dat je weer een supper mooi kaartje heb gemaakt!

Liefs Eef